I dessa dagar av oroligheter följer vi alla rekommendationer väldigt noga och vi håller oss ständigt uppdaterade kring vad som händer.

Exuvianceklinikerna är hygienverksamheter och hygienkraven är höga. Vi använder munskydd i alla behandlingar och desinficerar ytor och produkter flera gånger under dagen.
Vi har även handsprit stående på salongerna, toaletterna och behandlingsrummen så att du enkelt kan sprita dina händer.
Ingen personal får lov att arbeta vid minsta symptom och vi ber alla kunder att göra detsamma.  Även om man fått ett negativt svar på sitt Covid-test, vill vi att man är helt symptomfri när man besöker klinikerna. Detta hjälper oss att minska smittspridningen även av vanliga förkylningar och säsongsinfluensa.

Tack för att vi får fortsätta ta hand om Din hud!